Kauden päätösjuhla ja 30-vuotisen polun muistaminen

19.12.2022

Seura vietti kauden 2022 päättäjäisiä ja samalla juhlistettiin 30-vuotista taivalta su 11.12.2022 Launosten koululla. Kare Asp kävi omalla mukavalla tavallaan läpi mennyttä. Lopen kuntaa edusti vapaa-aikalautakunnan puheenjohtaja Leila Ahlqvist, joka  totesi mm. että liikuntaharrastuksen vaikutusta ei voi vähätellä. Ryhmässä toimiminen ja hyvä itsetunto tärkeitä ominaisuuksia elämässä muutenkin. Kenttäolosuhteet ovat muuttuneet hiekkakentältä nurmelle ja lopulta tekonurmelle vuonna 2020.

Puheenjohtaja Sami Knuutila kävi läpi kauden toimintaa: sarjapelejä, turnauksia ja talkoita. Jalkapallokerho oli menestys, kiitos Joni Salomaalle. Jatkoa on suunnitelmissa.

Mustien joukkue (2009-2010) saavutti kesällä omassa piirisarjassaan hopeaa!

Riihimäellä pelattavassa nappulaliigassa keltaiset (2011-2013) sekä siniset (2014-2015) pokkasivat pronssia!

Uusin joukkue, valkoiset, saivat kukin osallistumismitalin! Heidän harjoitukset jatkuvat Launosten koulun liikuntasalissa.

Kiitos pelaajille ja vanhemmille! Erityisesti valmennus tekee vaivoja säästämättä pyyteetöntä työtä joukkueiden hyväksi!

Palkittuja pelaajia

SinisetHarjoittelijaSamu Koljonen