Hyvää Joulua! Ja tiedotetta.

23.12.2021

TIEDOTE VUODEN VAIHTEEN JALKAPALLOASIOISTA 21.12.2021

(tämän hetken tietoa, muutoksista erikseen)

Heissan!

Nykyiset passit ja vakuutukset ovat voimassa 31.12.2021 asti.

Uudet hankitaan heti vuoden vaihduttua. Hankitaan kaikille, paitsi jos tulee tieto, että ei tule mukaan. Pelaamista voi jatkaa myöhemmin keväälläkin.

Passien ja vakuutusten hinnat vuonna 2022 ovat:

Lasten korttelipassi, riittää esim. nappulaliigassa
2011 synt. ja nuoremmat

Passi 5 euroa

Vakuutus 4 euroa

Yhteensä 9 euroa

Nuorten pelipassi piirisarjaan osallistuvilta
2007-2010 syntyneet

Passi 40 euroa

Vakuutus 40 euroa

Yhteensä 80 euroa

Vakuutus on pakollinen. Omasta vakuutuksesta tieto seuralle, jolloin hankitaan vain passi. Alla vakuutustodistus, joka tulee toimittaa seuralle.

Yllä mainitut laskutetaan alku vuodesta 2022 yhdessä talvimaksun (30 euroa) kanssa.

Seuran muut maksut päätetään vuosikokouksessa. Sääntöjen mukaan kokous pidetään 31.3.2022 mennessä.

Asut on hankittu vuonna 2021 ja pääsääntöisesti näillä mennään 2 vuotta. Jos joku tarvitsee uuden, niin siitä tietoa Annelle.

Taukoa viikot 51 ja 52. Valmentajat vahvistavat ketjuissaan, että koska harjoitukset jatkuvat.

Lämmin kiitos kaikille mukanaolosta!!

Hyvää Joulua ja Onnellista Uutta Vuotta 2022!

TODISTUS

Vakuutan että alla olevalla pelaajalla on voimassa oleva tapaturmavakuutus, joka korvaa jalkapallon ja futsalin kilpailutoiminnan, harjoittelutoiminnan ja niihin liittyvien matkojen yhteydessä sattuneet tapaturmat kotimaassa ja ulkomailla pelipassin voimassaoloajan 1.1.– 31.12. välisenä aikana.

VAKUUTETUN TIEDOT

PELAAJAN NIMI

KATUOSOITE

POSTINUMERO JA -TOIMIPAIKKA