Jalkapallokoulu järjestetään ajalla 1.-5.7.2024 (ma-pe) klo 18.00-19.00 Launosten tekonurmella.

Ma-to enimmäkseen harjoituksia ja loppupelit perjantaina.

Vetäjinä toimivat FC Lopen valmentajat.

Ikäryhmälle 2016-2019 .

Koulun hinta on 40 €, joka sisältää pallon, t-paidan, passin ja vakuutuksen. Maksetaan ensimmäisellä kerralla.

Jalkapallokoulu toteutuu, kun on vähintään 10  sitovaa ilmoittautumista.

Huom. osallistujalla tulee olla säärisuojat.

Jos koulun jälkeen osallistujista muodostuu joukkue, voi pelaamista jatkaa jäsenmaksun (30 €) hinnalla.

Ilmoittautuminen tapahtuu alla olevalla lomakeella pe 31.5.2024 mennessä.

Suostumus henkilötietojen tallentamista varten FC Lopen jäsenrekisteriin ja henkilötietojen luovuttamiseen Suomen Palloliitolle pakollisen pelipassin rekisteröimistä varten. Osallistuminen ei ole mahdollista ilman myöntävää suostumusta.
Paidan koko
Kuvan ja nimen julkaisulupa lehdissä, seuran kotisivuilla ja sosiaalisessa mediassa

Kaikki kentät ovat pakollisia.

Kerhon ensimmäisillä kerroilla toivotaan, että vanhemmat/huoltajat ovat seuraamassa toimintaa ja tarvittaessa tukemaan lapsen osallistumista.

Tietosuojasta lisää kohdasta  "Tietosuoja"